Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Μάθαμε τι ακριβώς τρώει ένας «άγγελος» της Victoria’s Secret μέσα σε 1 μέρα

…αλλά και τι πρόγραμμα άσκησης ακολουθεί.


Josephine Skriver ανήκει στα «αγγελάκια» της Victoria’s Secret, ενώ παράλληλα διατηρεί ένα fitness λογαριασμό στο Instagram μαζί με τη συνάδελφο της, Jasmine Tookes. Τώρα, μαθαίνουμε τη διατροφή του supermodel αλλά και την άσκηση που ακολουθεί. Όχι, δεν λιμοκτονεί. Όχι, δεν πηγαίνει γυμναστήριο 5 φορές την εβδομάδα.

Για την άσκηση

«Έχω δοκιμάσει σχεδόν κάθε είδος άσκησης που υπάρχει και πιστεύω πως όλοι πρέπει να το κάνουν αυτό για να καταλήξουν σε αυτό το workout που ταιριάζει καλύτερα στο σώμα τους. Η καλύτερη συμβουλή που έχω πάρει είναι να είμαι σίγουρη πως θα διασκεδάζω».
«Σε μία καλή εβδομάδα, πηγαίνω στο γυμναστήριο 5 φορές την εβδομάδα. Κάποιες άλλες πηγαίνω 3 φορές την εβδομάδα, ενώ μερικές φορές δε θα πάω ούτε μια φορά. Μη νιώθεις ενοχές γιαυτό! Θέσε ένα στόχο που δεν είναι άπιαστος και βρες κάποιον να πηγαίνετε μαζί».
«Η άσκηση μου διαρκεί 1 ώρα το πολύ και το 80% αποτελείται από βάρη και έπειτα προσθέτω αεροβική 1-2 φορές την εβδομάδα. Παρατήρησα ότι χάνω μυϊκό ιστό όταν κάνω μόνο αερόβια άσκηση. Κάποια άλλα κορίτσια κάνουν περισσότερο αεροβική γιατί είναι καλύτερο για το σώμα τους».

Για τη διατροφή

«Επειδή ταξιδεύω συχνά, η διατροφή μου πρέπει να μου δίνει ενέργεια. Αν, όμως, δεν ισχύει αυτό τότε ζω μόνο με burgers. Πάντως, ακολουθώ τον κανόνα 80/20: Το 80% όσων τρώω είναι υγιεινές επιλογές».
«Ποτέ δεν πίστεψα στην έννοια τη
ς δίαιτας – πιστεύω στο lifestyle. Πρέπει, όμως, να αφήνεις τον εαυτό σου να «κλέβει» μερικές φορές χωρίς καμία απολύτως ενοχή. Φάε την ιδανική ποσότητα υδατανθράκων και σκέψου τι θα σε κρατήσει ενεργητική μέσα στη μέρα. Δεν ακολουθώ τίποτα αυστηρά. Τρώω πολλή πρωτεΐνη και λαχανικά και καλούς υδατάνθρακες».
«Για πρωινό, σήμερα, έφαγα αυγά scrambl, σπανάκι και ένα φλιτζάνι ρύζι ολικής αλέσεως. Το μεγαλύτερο γεύμα μου είναι το πρωινό. Μερικές φορές τρώω διπλή μερίδα γιατί πεινάω πολύ».
«Από σνακ αγαπώ τα πάντα – από φρούτα μέχρι καρότα ή ξηρούς καρπούς. Οι μπάρες δημητριακών είναι καλές και τις κουβαλάς εύκολα στην τσάντα σου».