Σάββατο, 22 Μαρτίου 2014

Χάστε κιλά με αυτά τα 15 αποτελεσματικά tips!

Δίαιτες, ειδικά προγράμματα, εξειδικευμένες διατροφές...

Είτε ακολουθείτε μόνες σας προσεκτική διατροφή είτε έχετε ζητήσει τη βοήθεια ειδικού, ένα είναι το μόνο σίγουρο: Αν δεν ακολουθήσετε τα παρακάτω tips δε θα έχετε αποτελέσματα με διάρκεια.

Πάμε να δούμε με ποιους τρόπους θα αποκτήσουμε ένα αδύνατο κορμί, καθώς και πώς δε θα επανέλθουν τα κιλά στο πι και φι.

1. Μην πέφτετε με τα μούτρα στη δίαιτα. Μην κάνετε

υπερβολές. Μη μένετε νηστικές.
2. Φροντίστε να χάνετε μέχρι δύο κιλά την εβδομάδα. Στόχος σας δε θα πρέπει να είναι να χάσετε μυϊκό ιστό, αλλά λίπος.
3. Μη φεύγετε από το σπίτι χωρίς να φάτε ένα καλό πρωινό. Ο οργανισμός σας χρειάζεται ενέργεια.


4. Μην ξεχνάτε τα ενδιάμεσα σνακ, τα οποία θα σας κρατήσουν χορτάτες κατά τη διάρκεια της ημέρας και θα σας κρατήσουν μακριά από διατροφικές ατασθαλίες.
5. Αποφύγετε τη ζάχαρη και το αλάτι.
6. Το γεύμα σας να αποτελείται από άπαχη πρωτεΐνη και λίγη ποσότητα υδατανθράκων.
7. Μην ξεχνάτε να πίνετε άφθονες ποσότητες νερού.
8. Στις συσκευασίες εκτός από τις θερμίδες, καλό είναι να δίνετε περισσότερη βάση στις ποσότητες ζάχαρης που περιέχει μια τροφή, καθώς και στα λιπαρά.
9. Μη βγάζετε από το διατροφικό σας πλάνο τα καλά λιπαρά. Ξηροί καρποί, ελαιόλαδο, λιπαρά ψάρια θα πρέπει να έχουν ξεχωριστή θέση στη διατροφή σας.
10. Αποφύγετε τις κονσέρβες και τα έτοιμα φαγητά.
11. Ναι στα ψητά και βραστά. Όχι στα τηγανιτά.
12. Όχι στις παχύρευστες σος . Προτιμήστε να τρώτε τη σαλάτα σας με λίγο ελαιόλαδο και λεμόνι ή μπαλσάμικο.
13. Δώστε στον εαυτό σας τη χαρά του day off. Μία μέρα την εβδομάδα μπορείτε να ενδώσετε σε μια διατροφική ατασθαλία. Όλες τις υπόλοιπες όμως θα πρέπει να είσαστε πιστές στο πρόγραμμά σας.
14. Το βράδυ μειώστε τις θερμίδες που λαμβάνετε. Προτιμήστε υγιεινές επιλογές όπως ένα γιαούρτι ή μια σαλάτα.
15. Αυξήστε τη σωματική σας δραστηριότητα. Η δίαιτα από μόνη της δε μπορεί να κάνει θαύματα. Σηκωθείτε από τον καναπέ σας.


via