Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Το πρόγραμμα διατροφής και η δίαιτα της Κατερίνας Καινούργιου

Αποκαλύπτει τα μυστικά διατροφής που την βοήθησαν να χάσει 10 κιλά σε 1 χρόνο στο νέο Shape!


Κατερίνα, αν και πάντα ήσουν αδύνατη, νομίζω ότι αυτή τη στιγμή είσαι πιο fit από ποτέ...

«Πέρσι δεν αισθανόμουν ότι ήμουν λεπτή. Ήμουν μάλλον κανονική, πιο juicy απ' ό,τι τώρα. Εξαιτίας κάποιων ορμονικών διαταραχών, είχα ταλαιπωρηθεί αρκετά με το βάρος μου τα τελευταία 2 χρόνια. Είχα πάρει 10 περιίπου κιλά, κάτι που με ενοχλούσε πολύ. Ένιωθα “φουσκωμένη” και, μάλιστα, σε σημεία που καμία γυναίκα δε θέλει να είναι». 

Απευθύνθηκες σε κάποιον ειδικό για το πρόγραμμα διατροφής;
«Κατά καιρούς είχα απευθυνθεί σε διαιτολόγους και είναι αλήθεια ότι έβλεπα αποτελέσματα. Ωστόσο, αυτή που πραγματικά με βοήθησε πολύ είναι η διαιτολόγος Σοφία Κόντη. Μου ταίριαξε πολύ, γιατί τα προγράμματα που μου έδινε ήταν “φυσιολογικά”. Δε βασίζονταν σε διατροφικά βοηθήματα με ειδικά γεύματα ούτε, γενικά, απαιτούσαν τίποτα extreme. Μου έδωσε μυστικά διατροφής που μου ταίριαξαν». 


Και, βέβαια, θα μοιραστείς κάποια με τις αναγνώστριες του Shape...
«Εννοείται... Λοιπόν, έχω μειώσει πάρα πολύ το ψωμί και, πλέον, τρώω μόνο βιολογικό. Το βρίσκεις παντού, υπάρχει και στα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα με βιολογικά προϊόντα και διατίθεται σε διάφορες γεύσεις. Επίσης, πίνω πολύ πράσινο τσάι. Είναι συνήθεια ετών. Παίρνω φακελάκια συνήθως από το φαρμακείο (γιατί εκεί βρίσκω αυτά που περιέχουν κι άλλα βότανα, όπως η βαλεριάνα) και το πίνω ζεστό αρκετές φορές μέσα στην ημέρα. Η διαφορά που έχω δει στην κατακράτηση, την κυτταρίτιδα και το πρήξιμο είναι μεγάλη. Το καλό με το πράσινο τσάι είναι ότι, όταν δεν έχεις τη δυνατότητα μες στην ημέρα να το φτιάχνεις ή δε σου αρέσει πολύ η γεύση του, μπορείς να παίρνεις εκχύλισμα από το φαρμακείο. Πίνεις 10 σταγόνες κάθε πρωί. Το έχω δοκιμάσει». 

πηγή