Τετάρτη, 16 Απριλίου 2014

Θες τέλεια επίπεδη κοιλιά; Έτσι θα διώξεις τα πλαϊνά παχάκια για πάντα!

Οι περισσότερες γυναίκες ταλαιπωρούνται από πλαϊνά παχάκια. Σας καταλαβαίνουμε απόλυτα. Είναι πολύ ενοχλητικό να θες να φορέσεις ένα στενό t-shirt σε συνδυασμό με skinny jeans και να μη μπορείς.
Προσεκτική διατροφή: Μην περιμένετε να χάσετε λίπος από την περιοχή της κοιλιάς αν δεν προσέχετε τι βάζετε στο στόμα σας. Οι κοιλιακοί-πέτρα απαιτούν θυσίες. Φρούτα, λαχανικά, όσπρια, άπαχη πρωτείνη, καλά λιπαρά, θα πρέπει να λάβουν υψηλή θέση στο καθημερινό σας διαιτολόγιο
Απαρνηθείτε τα γλυκά και τις μεγάλες ποσότητες υδατανθράκων: Περιορίστε τα γλυκά και φροντίστε να καταναλώνετε μόνο ολικής άλεσης προϊόντα.
Πίνετε πολύ νερό
Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας. Οι ασκήσεις κοιλιακών δε μπορούν από μόνες τους να σας σώσουν! Να θυμάστε ότι χρειάζεστε αερόβια άσκηση για να κάψετε το περιττό λίπος.
Περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, step, aerobic, Zumba, cardio… ό,τι κι αν αγαπάτε,φροντίστε να το ακολουθείτε τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα
Ακολουθήστε ένα απαιτητικό πρόγραμμα κοιλιακών: Απλοί, πλάγιοι, σανίδα, πάνω σε μπάλα, οι συνδυαστικές ασκήσεις φέρουν και τα καλύτερα αποτελέσματα
queen.gr