Τετάρτη, 14 Μαΐου 2014

Πεινάς αργά το βράδυ; 4 snacks που δεν παχαίνουν!

4 snacks που μπορείς να το βράδυ, χωρίς τύψεις

Έχεις λιγούρες το βράδυ; Πας να κοιμηθείς και ξυπνάς από τους θορύβους της κοιλιάς σου; Αντί να ανοίξεις το ψυγείο και να φας ότι βρεις μπροστά σου, κάτι που πιθανόν μετά θα μετατραπεί σε κακό λίπος, επέλεξε υγιεινά snacks (ναι, και όμως υπάρχουν) που θα μειώσουν το αίσθημα της πείνας αλλά και θα σου προσφέρουν και μια δόση γλυκιάς γεύσης. 


30 φυστίκια έχουν 100 θερμίδες, ενώ παράλληλα προσφέρουν όλες τις ευεργετικές ιδιότητες των ξηρών καρπών, όπως αντιοξειδωτικά οφέλη, βιταμίνες του συμπλέγματος Β αλλά και φυτικές στερόλες

Φάε μερικά καρότα, που μεταξύ άλλων έχουν πολλά οφέλη στην υγεία, με γιαούρτι. Αν θέλεις να το κάνεις πιο νόστιμο πρόσθεσε στο γιαούρτι λίγο αλάτι, πιπέρι, λάδι και σκόρδο και κάνε το ένα γευστικό ντιπ.

Λιώσε λίγη μαύρη σοκολάτα και βούτηξε μέσα κομμάτια μπανάνας. Παράλληλα, μπορείς να την αφήσεις να κρυώσει και να φτιάξεις έτσι γλυκιές μπουκίτσες που δεν παχαίνουν πολύ.

Φτιάξε ένα θρεπτικό μικλσέικ βανίλιας. Θα χρειαστείς σκόνη βανίλιας, γάλα και φυσικά πάγο! Για όσες προτιμούν ακόμα και το χειμώνα τα κρύα ροφήματα.

via