Κυριακή, 18 Μαΐου 2014

Τα 5 καλύτερα tips για λεπτή & επίπεδη κοιλιά!

Παρακάτω θα βρείτε μερικούς τρόπους για να αποκτήσετε μια και για πάντα επίπεδη κοιλιά.

Περιορίστε το αλκοόλ: Το συκώτι επεξεργάζεται πρώτα το αλκοόλ και μετά τους υδατάνθρακες και την πρωτεΐνη. Η γενικότερη παρουσία του αλκοόλ στον οργανισμό σας επιβραδύνει τις καύσεις λίπους, αλλά αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να κόψετε το αλκοόλ, απλά θα πρέπει να περιορίσετε την κατανάλωση κρασιού και μπίρας στο ένα ποτήρι την ημέρα.
Χαλαρώστε: Το άγχος εκκρίνει μια ορμόνη η οποία «βοηθά» το σώμα σας να αποθηκεύει λίπος, ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς. Βρείτε λοιπόν χρόνο μέσα στη μέρα σας να χαλαρώνετε και να παίρνετε βαθιές ανάσες. Καλό θα ήταν, να σταματάτε ό,τι κάνετε κάθε μία με δύο ώρες και να παίρνετε και να παίρνετε 5-10 ανάσες.
Σταματήστε να τρώτε λίγο: Το να τρώτε λίγο, βάζει τον οργανισμό σας σε «κατάσταση πείνας» με αποτέλεσμα να αποθηκεύεται λίπος για να χρησιμοποιηθεί ως ενέργεια. Τρώτε τροφές οι οποίες σας κάνουν να καίτε λίπος (π.χ αμύγδαλα,σολομός,αβοκάντο) και μην αφήνετε το στομάχι σας να πεινάει.
Κάντε αερόβια άσκηση: Ο μυς είναι περισσότερο μεταβολικά ενεργός από ότι το λίπος. Αυτό σημαίνει πως όταν γυμνάζετε συνεχώς τους μύες σας, τότε ο μεταβολισμός σας λειτουργεί καλύτερα και κάνει περισσότερες καύσεις.
Προτιμήστε τις τροφές ολικής άλεσης: Έρευνες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που δεν τρώνε επεξεργασμένους υδατάνθρακες αλλά προτιμούν τις ολικής άλεσης τροφές έχουν 10% λιγότερο πάχος στην περιοχή της κοιλιάς από τους υπόλοιπους.