Δευτέρα, 21 Ιουλίου 2014

Δροσίσου το καλοκαίρι με 3 συνταγές χωρίς καθόλου θερμίδες!

Τα φρούτα εποχής είναι αδιαμφισβήτητα οι πρωταγωνιστές στην διατροφή μας την περίοδο του καλοκαιριού.
Και επειδή οι θερμίδες που καταναλώνουμε είναι κάτι που οφείλει να μας απασχολεί πάντα, δείτε 3 έξυπνες ιδέες να απολαύσετε τα νόστιμα καλοκαιρινά φρούτα και να δροσιστείτε τις ημέρες του καύσωνα, χωρίς να ανησυχείτε για τις θερμίδες που θα πάρετε, αφού είναι μηδαμινές.
Slushy από πεπόνι και λάιμ
Υλικά: Κομμάτια ώριμου πεπονιού, ξύσμα και χυμός από πράσινο λεμόνι λάιμ (lime), μέλι
Θερμίδες: 172
Παρασκευή: Θρυμματίστε πάγο και βάλτε τον στο μπλέντερ. Προσθέστε το πεπόνι, τον χυμό λάιμ και το μέλι και ανακατέψτε καλά. Περιοδικά σταματήστε την λειτουργία του μπλέντερ και ανακατέψτε με το χέρι για να πάει παντού ο πάγος. Προσθέστε νερό/χυμό για να το κάνετε όσο ρευστό θέλετε. Γαρνίρετε με το ξύσμα λάιμ.
Γρανίτα από καρπούζι, τεκίλα και λάιμ
Υλικά: Καρπούζι κομμένο σε κύβους, χωρίς κουκούτσια, ξύσμα και χυμός λάιμ, λευκή τεκίλα, νέκταρ από agave
Θερμίδες: 143
Παρασκευή: Σε ένα πλαστικό μπολ βάλτε το καρπούζι, τον χυμό λάιμ και την τεκίλα και προσθέστε ίσο με τα υλικά αυτά όγκο νερού στο μπολ. Ανακατέψτε τα καλά και με ένα μαχαίρι/πιρούνι κομματιάστε περισσότερο το καρπούζι για να βγάλει τους χυμούς του. Αφήστε το μπολ στην κατάψυξη για μία νύχτα. Την επόμενη μέρα, βγάλτε το από την κατάψυξη και βάλτε το στην ψύξη για μερικές ώρες. Όταν θέλετε να σερβίρετε, χρησιμοποιήστε ένα πιρούνι για να σπάσετε και να θρυμματίσετε σε ακανόνιστα κομμάτια τη γρανίτα.
Παγωτό με μπανάνα και μύρτιλλα
timthumb (2)Υλικά: Ώριμες μπανάνες, λίγο νέκταρ από agave, γάλα καρύδας χωρίς ζάχαρη, μύρτιλλα.
Θερμίδες: 129
Παρασκευή: Κόψτε τις μπανάνες σε κομμάτια και βάλτε τις στην κατάψυξη μαζί με τα μύρτιλλα χωρίς τα κουκούτσια. Όταν παγώσουν βάλτε τα κομμάτια στο μπλέντερ μαζί με το γάλα και το νέκταρ. Ανακατέψτε καλά μέχρι να γίνει μια στερεή μάζα.
onmed.gr