Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2014

Ο δεκάλογος της επιτυχημένης δίαιτας

1. Κάντε μόνες σας τα ψώνια

Μπείτε στην κουζίνα να μαγειρέψετε... Όσο εύκολα παίρνουμε κιλά, το ίδιο εύκολα μπορούμε να διατηρήσουμε το βάρος μας όταν αφιερώνουμε χρόνο στην προετοιμασία των γευμάτων μας.

2. Επιτεθείτε στα... φρούτα
Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, φτωχά σε θερμίδες και ευεργετικά για την υγεία! Τα φρούτα, αλλά και τα λαχανικά είναι οι σύμμαχοί μας στον αγώνα μας να παραμείνουμε αδύνατες.

3. Συνδυάστε ωμά λαχανικά με ψητά
Η υπερβολική κατανάλωση ωμών λαχανικών προκαλεί φούσκωμα... Για να αποφύγουμε αυτό το δυσάρεστο αίσθημα, δεν έχουμε παρά να ψήνουμε ορισμένα από αυτά, να τα βράζουμε ή να τα μαγειρεύουμε στον ατμό.



4. Πείτε «ναι» στο λίπος
Το να αποκλείουμε τα λιπαρά από τη διατροφή μας δεν είναι απαραίτητα καλό. Γιατί; Αρχικά διότι ο οργανισμός τα έχει μεγάλη ανάγκη για να λειτουργήσει. Επίσης το λίπος δημιουργεί γρηγορότερα αίσθημα κορεσμού. Καλό είναι, λοιπόν, να προσθέτετε στο πιάτο σας λάδι, λίγο βούτυρο ή αβοκάντο. 
5. Βγάλτε το μπάρμπεκιου από την αποθήκη
Επωφεληθείτε από το συγκεκριμένο τρόπο ψησίματος κάνοντας όμως υγιεινές επιλογές: κοτόπουλο, μοσχάρι, λαχανικά, μύδια, σαρδέλες.

6. Πιείτε έξυπνα
Γεμίστε το ποτήρι σας με κρύο πράσινο τσάι, νερό με άρωμα λεμόνι ή απολαύστε ένα φρεσκοστυμμένο χύμο φρούτων.

7. Μην το παρακάνετε με τα απεριτίφ
Καταναλώστε κάτι ελαφρύ πριν προχωρήσετε στο απεριτίφ (ένα αυγό ή μια ντομάτα) και προσπαθήστε να εναλλάσσετε το κοκτέιλ σας με νερό.

8. Βάλτε παγάκια
Για να αποφύγετε την υπερκατανάλωση, προσθέστε στο ποτό σας παγάκια.

9. Προσέξτε το junk food
Ντόνατ, παγωτά, πίτσες... Προτού πείτε «όχι» σε όλα αυτά, εκτιμήστε το μέγεθος της ατασθαλίας που ετοιμάζεστε να κάνετε! Μια μικρή ποσότητα πού και πού δεν βλάπτει.

10. Βρείτε τις ισορροπίες
Υποκύψτε στις απολαύσεις χωρίς ενοχές. Προσπαθήστε οι μέρες της κραιπάλης να εναλλάσσονται με στιγμές εγκράτειας.


via