Κυριακή, 18 Μαρτίου 2012

Η Anna Kournikova και οι 3 κανόνες fitness

40524_anna_kournikov_large

Η πρώην πρωταθλήτρια του τένις μοιράζεται τους τρεις βασικούς κανόνες fitness...
που ακολουθεί στη ζωή της.Μπορεί η Anna Kournikova να μην έγραψε ιστορία στα τερέν, καθώς όσο ήταν τενίστρια χρησιμοποιούσε την ρακέτα της περισσότερο σε φωτογραφήσεις παρά σε αγώνες, δεν μπορούμε όμως να μην της αναγνωρίσουμε ένα πράγμα: ήταν πάντα κορμάρα.


Η Kournikova δεν ασχολείται πλέον με το άθλημα που την έκανε γνωστή, είναι όμως η νέα προπονήτρια του αμερικάνικου reality «The Biggest Loser», του οποίου βασικός στόχος είναι να βοηθήσει υπέρβαρους ανθρώπους να αδυνατίσουν –βγάζοντας φυσικά έναν μεγάλο νικητή. Γι' αυτό και πριν ξεκινήσει τις προπονήσεις στους νέους «μαθητές» της, φρόντισε να κάνει γνωστούς τους 3 κανόνες που ακολουθεί και η ίδια για να διατηρείται σε φόρμα και ευεξία και οι οποίοι, ευτυχώς, είναι ανθρώπινοι και εντελώς λογικοί:


Ο ύπνος είναι τόσο σημαντικός όσο και το γυμναστήριο: «Μερικές φορές, μια επιπλέον ώρα ύπνου είναι πιο σημαντική από την γυμναστική, αν ξέρεις πως θα σε ωφελήσει την επόμενη ημέρα. Αυτό όμως σημαίνει πως δεν πρέπει να χάσετε και την επόμενη προπόνησή σας. Κάντε μικρές συμφωνίες σαν αυτή με τον εαυτό σας και μείνετε πιστοί σε αυτές!»

Δεν χρειάζεστε το γυμναστήριο: «Μεγάλωσα στη Σοβιετική Ένωση τις δεκαετίες του '80 και του '90. Δεν είχαμε γυμναστήρια, ούτε καν διαδρόμους. Γυμναζόμασταν με ό, τι είχαμε και εσείς μπορείτε να κάνετε το ίδιο. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια και ένα αθλητικό σουτιέν για το τρέξιμο. Μπορείτε επίσης να κάνετε σχοινάκι για 10 λεπτά, είναι τέλεια γυμναστική»

Απλώς κάντε το, εντάξει;: «Η άσκηση μας δίνει ενέργεια και αυτοπεποίθηση, γιατί λοιπόν να την αποφεύγουμε; Είναι πιο εύκολο να την κάνετε κομμάτι της ζωής σας και να νιώθετε καλά από τώρα, παρά να την παραλείψετε και να νιώθετε ένοχοι που δεν την είχατε ξεκινήσει νωρίτερα, σε έναν χρόνο από τώρα»


Έχετε κάποιο αντεπιχείρημα στους κανόνες της Anna; Εμάς πάντως μας κάλυψε.


queen