Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014

Κάνε αυτά τα 7 πράγματα την Κυριακή και χάσε βάρος όλη την εβδομάδα!

Ξέρεις ότι θα πρέπει να τρως σωστά και να ασκείσαι όλη την εβδομάδα για να κατακτήσεις το στόχο που έχεις για να χάσεις κιλά, όταν όμως τρέχεις σαν τρελή ανάμεσα στη δουλειά και στις οικογενειακές υποχρεώσεις, είναι δύσκολο να βρεις το χρόνο για να γίνουν όλα αυτά.

Λίγος σχεδιασμός βοηθά πολύ, εδώ λοιπόν θα βρεις μερικά πράγματα που μπορείς να κάνεις την Κυριακή για να εξασφαλίσεις πως θα μείνεις στο υγιεινό μονοπάτι όλη την εβδομάδα.

1. Προγραμμάτισε τις προπονήσεις σου

Μην λες απλά στον εαυτό σου ότι θα χώσεις ένα τρέξιμο εδώ και μια επίσκεψη στο γυμναστήριο εκεί – προγραμμάτισέ το.
  • Κάθισε μπροστά στο εβδομαδιαίο σου ημερολόγιο και σημείωσε κάθε προπόνηση όπως θα έκανες με ένα ιατρικό ραντεβού και τις επαγγελματικές συναντήσεις σου.
  • Χρησιμοποίησε αυτό το χρόνο για να κλείσεις ραντεβού με το γυμναστή σου, με τη φίλη σου που πηγαίνετε μαζί στο γυμναστήριο και για να ρίξεις μια ματιά στον καιρό για να διαλέξεις ποια μέρα είναι καλύτερη για τρέξιμο σε εξωτερικό χώρο.

2. Ψάξε στα άπλυτα

Τίποτε δεν είναι μεγαλύτερο εμπόδιο για μια επίσκεψη στο γυμναστήριο από το να μην μπορείς να βρεις ένα καθαρό αθλητικό σουτιέν ή μπλουζάκι.
  • Με ένα δυο πλυντήρια με τα αθλητικά σου ρούχα πριν τη Δευτέρα θα εξασφαλίσεις ότι θα έχεις όλα όσα χρειάζεσαι για τη γυμναστική σου, από τα κορμάκια για τη yoga και τα ζεστό κολάν για το τρέξιμο μέχρι την πετσέτα που απλώνεις στα στρωματάκια του γυμναστηρίου.
  • Οργάνωσε τα αθλητικά ρούχα που θα χρησιμοποιήσεις σε κάθε σου προπόνηση ώστε να μην τρέχεις πανικόβλητη το πρωί της Τετάρτης προσπαθώντας να ανακαλύψεις τη χαμένη σου κάλτσα.
3. Συγκέντρωσε τον εξοπλισμό σου
Μάζεψε όλα όσα χρειάζεσαι για τη γυμναστική σου –ένα στρώμα yoga, τα αθλητικά σου ή καλύμματα για τα αφτιά αν τρέχεις έξω- και βεβαιώσου πως είναι όλα ταχτοποιημένα ώστε να μπορείς να τα βρεις ανά πάσα στιγμή μέσα στην εβδομάδα.
  • Γέμισε την τσάντα του γυμναστηρίου και βάλε τη δίπλα στην πόρτα ή στο αυτοκίνητό σου ώστε να μη φύγεις για τη δουλειά χωρίς να την πάρεις μαζί σου.
  • Αν γυμνάζεσαι στο σπίτι, βάλε τα αγαπημένα σου DVD με ασκήσεις στο DVD player και βγάλε στην επιφάνεια τα βαράκια και τα λάστιχα αντίστασης.
  • Η Κυριακή είναι επίσης μια εξαιρετική μέρα για να φτιάξεις μερικές καινούργιες playlists που θα σε εμπνέουν στις προπονήσεις σου.

4. Προγραμμάτισε τα τσιμπολογήματά σου

Φτιάξε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής που θα περιλαμβάνει όλα τα γεύματα και τα σνακ και για τις επτά ημέρες. Στη συνέχεια, φτιάξε τον κατάλογο για του σούπερ μάρκετ συμπεριλαμβάνοντας όλα όσα θα χρειαστείς  για τις συνταγές σου και τα σνακ σου.
Extra tip: Επειδή τα λαχανικά είναι ευαίσθητα και τα απολαμβάνεις καλύτερα σαν σνακ όταν είναι τραγανά, καλό είναι να μοιράσεις τις αγορές σε δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα.

5. Πέρνα λίγο χρόνο στην κουζίνα

Πλύνε, κόψε και αποθήκευσε στο ψυγείο σου τα λαχανικά που θα χρησιμοποιήσεις για τις συνταγές σου και μαγείρεψε κάποια δημητριακά και ζυμαρικά ολικής άλεσης που θα χρησιμοποιήσεις σαν βάση για υγιεινά γεύματα και δείπνα. Έτσι δεν θα έχεις πια καμία δικαιολογία για ανθυγιεινό τσιμπολόγημα!

6. Πάρε το ταπεράκι σου

Αν πρόκειται να είσαι πολλές ώρες έξω από το σπίτι, νίκησε τον πειρασμό ενός έτοιμου γεύματος ή ενός ανθυγιεινού σνακ από το περίπτερο παίρνοντας το φαγητό και το κολατσιό σου σε ένα ταπεράκι. Θέλεις μερικές ιδέες;
  • χορτόσουπα ή σούπα κολοκύθας που θα παγώσεις σε μερίδες και θα αποψύχεις στο φούρνο μικροκυμάτων του γραφείου σου. Tip ευκολίας: Για να μην μπλέκεις με κουτάλια και πιάτα, φρόντισε να έχει λεπτόρρευστη υφή για να μπορείς να την πιεις από το φλιτζάνι σου!
  • αντίστοιχα μια μερίδα μαγειρεμένο φαγητό θα σου δώσει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι και θα σε κρατήσει μακριά από τσιμπολογήματα.
  • ένα γιαούρτι, φρούτα, στικς λαχανικών και ένα κομμάτι τυρί, κρακεράκια ολικής άλεσης ή δημητριακά

7. Πέσε για ύπνο

Όταν θα είναι όλα έτοιμα, φόρεσε τις πιζάμες σου και ξάπλωσε νωρίς στο κρεβάτι. Ένας καλός ύπνος θα σε βοηθήσει να ξεκινήσεις την εβδομάδα σου ξεκούραστη και καλοδιάθετη!