Τρίτη, 20 Μαΐου 2014

Θες αδύνατη κοιλιά… σχεδόν αμέσως; Έτσι θα το πετύχεις!

Ορισμένα τρόφιμα είναι γνωστοί ένοχοι για το φούσκωμα, πράγμα που σημαίνει ότι αυξάνουν το φούσκωμα και σε κάνουν να φαίνεσαι βαρύτερη από ότι είσαι, λέει η Stephanie Middleberg, R.D. Μάθε ποια τρόφιμα πρέπει να προσέχεις περισσότερο:

Σταυρανθή λαχανικά
Το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το λάχανο, οι λαχανίδες – όλα τα δημοφιλή λαχανικά της σεζόν είναι επίσης και οι εχθροί του στομάχου, αφού λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, προκαλούν φούσκωμα. Απόλαυσε μία μικρή μερίδα, αφού είναι τόσο θρεπτικά και χορταστικά, αλλά μείνε σε αυτή ειδικά αν προσπαθείς να χωρέσεις στο σούπερ στενό γιορτινό σου φόρεμα.
Αλμυρά μεταποιημένα προϊόντα
Μια χούφτα τσιπς, μια μερίδα σούπα από κονσέρβα, αλλαντικά…τα περισσότερα συσκευασμένα περιέχουν αρκετό αλάτι, με αποτέλεσμα να κάνεις κατακράτηση υγρών και να νιώθεις σαν παραφουσκωμένο μπαλόνι. Μείνε μακριά τους για να μην επιδεινώνεις το φούσκωμα.
Σόδα
Όταν καταπίνεις αυτές τις φυσαλίδες που την κάνουν τόσο δροσιστική, είναι σαν να καταπίνεις αέρα, με αποτέλεσμα να δημιουργείται προσωρινή κοιλίτσα. Αντικατέστησέ την με νεράκι για να αποφύγεις το αντιαισθητικό φούσκωμα.
Τεχνητές γλυκαντικές ουσίες και diet προϊόντα
Σε γενικές γραμμές, το σώμα σου δεν συμφωνεί με τα ψεύτικα προϊόντα διατροφής και ιδίως με αυτά που μπορεί να σε αφήσουν με πρήξιμο και αέρια. Η λίστα περιλαμβάνει τσίχλες χωρίς ζάχαρη, σουκραλόζη, ασπαρτάμη, παγωμένο γιαούρτι, καθώς και κάθε προϊόν που έχει πολλά μη αναγνωρίσιμα συστατικά στην ετικέτα του. Προτίμησε το πραγματικό προϊόν, μιας κι έχει καλύτερη γεύση και όσο το καταναλώνεις με μέτρο (και ως μέρος μιας υγιεινής διατροφής) δεν θα επηρεάσει την περιφέρειά σου.
joytv.gr