Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Το FACEBOOK τη βοήθησε να χάσει 50 ΚΙΛΑ!

Μια φωτογραφία σόκαρε την παχύσαρκη μητέρα- Δείτε τις φωτογραφίες

Τη «σπρωξιά» που χρειαζόταν φαίνεται πως έδωσε το Facebook σε μία παχύσαρκη μητέρα από τη Βρετανία. «Σπρωξιά» για να σταματήσει να αμελεί τον εαυτό της και να χάσει το παραπανίσιο βάρος της. 

Η 34χρονη Tracy Nicholson είδε τον εαυτό της με άλλο μάτι όταν είδε τον εαυτό της σε φωτογραφία στο Facebook από νυχτερινή έξοδο με φίλους. 

«Ανέβασα τη φωτογραφία αλλά αμέσως το μετάνιωσα. Με ανησυχούσε πολύ τι θα πουν οι άλλοι για μένα, απόρησα πώς εγκατέλειψα τόσο τον εαυτό μου και πήρα τόσο βάρος», δηλώνει η 34χρονη στη Daily Mail. 

«Τρομοκρατήθηκα και συνειδητοποίησα πως έπρεπε πια να σταματήσω να βρίσκω δικαιολογίες και να κάνω κάτι», προσθέτει. 

Η Nicholson άρχισε να παίρνει βάρος όταν άφησε το σχολείο και στη συνέχεια βγήκε εκτός ελέγχου μετά τη γέννηση των δύο παιδιών της, του8χρονου σήμερα Dylan και της 5χρονης Chloe.

Το χειμώνα του 2012 είχε βάρος σχεδόν 122 κιλά. 

«Είχα τη συνήθεια να τσιμπολογάω αλμυρά και να τρώω σοκολάτες και έτρωγα κάθε Σαββατοκύριακο φαγητό απ’ έξω», εξηγεί η ίδια. «Δεν είχα ποτέ ενέργεια και μου ήταν πολύ δύσκολο να προσέχω τα παιδιά. Ο σύντροφός μου James έλεγε πως δεν τον ένοιαζε η εικόνα μου αλλά εμένα είχε αρχίζει να με παίρνει από κάτω». 

Μετά τη φωτογραφία στο Facebook, που τη σόκαρε, απευθύνθηκε σε γιατρό και σε ομάδα υποστήριξης για την απώλεια βάρους. Έφτιαξε ένα καθημερινό πλάνο διατροφής από το οποίο αποκλείονταν τα ανθυγιεινά σνακ. 

«Αρχικά μου έδωσα τέσσερις εβδομάδες χρόνο, πίστευα πως τόσο θα αντέξω στην ομάδα υποστήριξης. Αλλά στο τέλος της 5ης εβδομάδας ήμουν ακόμα εκεί και είχα χάσει σχεδόν δέκα κιλά! Όσο συνέχιζα να χάνω βάρος τόσο είχα κίνητρο να τηρώ το πλάνο διατροφής μου», λέει. 

Σήμερα έχει βάρος περίπου 70 κιλά. 

«Έχω πολλή περισσότερη ενέργεια και μου αρέσει να ασχολούμαι με τα παιδιά. Ο James πάντα με αγαπούσε όπως κι αν ήμουν αλλά αυτό ήταν κάτι που έπρεπε να κάνω για μένα. Είμαι τόσο χαρούμενη που τα κατάφερα. Η ζωή μου άλλαξε, νιώθω τόσο καλύτερα και δεν με νοιάζει πια να ανεβάζω φωτογραφίες στο Facebook», λέει. 

Δείτε τις φωτογραφίες







πηγή