Παρασκευή, 5 Σεπτεμβρίου 2014

Oι 10 τροφές για «ξεφούσκωμα» μετά τις διακοπές

Ποιες είναι οι τροφές για αποτοξίνωση το φθινόπωρο και πώς θα βοηθήσεις το ξεφούσκωμα στην κοιλιά;


Είχαμε ιδρώσει στο γυμναστήριο για να είμαστε fit στην παραλία, αλλά πώς να το κάνεις, το καλοκαιράκι έχει και τις όμορφες και νόστιμες ζαβολιές του. Παγωτάκια, ένα (δυο-τρία) cocktails παραπάνω στο αγαπημένο bar πάνω στο κύμα, γυρνάς στην πόλη και νιώθεις φουσκωμένη, λίγο βαριά και αρνείσαι να κοιτάξεις τη ζυγαριά κατάματα. 


Ιt's ok, όλα περνάνε και γρήγορα μάλιστα, αν εντάξεις στο διαιτολόγιό σου τις τροφές που επιταχύνουν την επαναφορά στη παλιά καλή μας σιλουέτα (ή και μας βάζουν στο σωστό δρόμο από εδώ και πέρα).

Όπως έχουμε πει πολλάκις τροφές θαύματα που θα κάνουν το σώμα σου πανομοιότυπο με αυτό της Giselle σε 17 μέρες δεν υπάρχουν, υπάρχουν όμως τροφές που βοηθούν στην καλή πέψη, την ενυδάτωση και αποτρέπουν τις λιγούρες.

Όπως θα διαπιστώσεις, η λέξη κλειδί είναι "αποτοξίνωση" για τον μοναδικό λόγο ότι στις τοξίνες που πιθανόν έχουμε συσσωρεύσει κρύβεται η αύξηση του βάρους, η ανάγκη για γλυκά και η κατακράτηση λίπους και υγρών στο οργανισμό. Δες τα τρόφιμα που θα αγαπήσουμε όλες αυτό το μήνα και οπλίσου! 


Τσάι δυόσμου: Πώς καταφέρνει η Jennifer Lawrence να δείχνει άψογη στο κόκκινο χαλί; Ο προπονητής της αποκάλυψε την πίστη του στο τσάι δυόσμου και τις αποτοξινωτικές του ιδιότητες. Η μεντόλη που περιέχει είναι ουσία που περιορίζει το αίσθημα πείνας.

Σπαράγγια: Περιέχουν διουρητικές ουσίες που βοηθούν στην αποτοξίνωση του οργανισμού. Τρώγοντας σπαράγγια, θα πετύχεις το “ξεφούσκωμα” που επιθυμείς ενώ προμηθεύεις τον οργανισμό σου με θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες. - 

Αγγούρι Ενώ δεν έχει μεγάλη θρεπτική αξία, είναι σύμμαχος στη δίαιτα γιατί είναι διουρητικό και ενυδατικό. Ενεργοποιεί τη λειτουργία του συκωτιού για γρήγορη αποβολή του ουρικού οξέως, δηλαδή της αιτίας για την κατακράτηση υγρών στον οργανισμό. 

Γιαούρτι: Είναι ο τέλειος τρόπος να προσθέσεις φρούτα στη διατροφή σου σαν συνοδευτικό του. Το ζωντανό γιαούρτι είναι αυτό που βοηθά στην καλή λειτουργία του εντέρου και την πέψη, καθώς και τον έλεγχο της όρεξης.

Σκόρδο: Θαυματουργό γιατί βοηθάει στη μείωση του λίπους που συσσωρεύεται στο συκώτι (a.k.a. αιτία για σοβαρές καρδιαγγειακές παθήσεις). Επιπλέον συμβάλλει στην αποτοξίνωση του οργανισμού συνολικά και καταπολεμά την κατακράτηση νερού. 

Πιπεριές Chilli: Δεν είναι μόνο ένας τρόπος να κάνεις πικάντικο και γευστικό το γεύμα σου αλλά επιπλέον μειώνουν τον κίνδυνο εμφράγματος, εγκεφαλικού και αύξησης της αρτηριακής πίεσης! Η καψαϊκίνη που περιέχει boostάρει το μεταβολισμό σου. 

Βρώμη: Οι φυτικές της ίνες μάχονται φυσικά τις δυσλειτουργίες του εντέρου, που σημαίνει αποβολή του επιπλέον νερού στο σώμα. Προσοχή: Μην εντάξεις τις φυτικές ίνες σε μεγάλη ποσότητα απότομα στη διατροφή σου, γιατί ενδέχεται να προκαλέσουν δυσπεψία. 

Σπανάκι: Τα πράσινα λαχανικά να τα αγαπάς γιατί αγαπούν τη γραμμή σου. Με έξυπνο τρόπο απασχολούν το μυαλό σου όταν μασάς για πολλή ώρα, προσφέρουν ελάχιστες θερμίδες και πολλές βιταμίνες και έχουν διουρητικές ιδιότητες. Superfood δηλαδή. 

Αvocado: Εξαιτίας του καλλίου που περιέχει είναι ο τέλειος αντίπαλος του αλατιού (βλ.κατακράτηση υγρών). Επιπλέον, περιέχει λιπαρά οξέα που σε βοηθούν να αδυνατίσεις άμεσα στην περιοχή της κοιλιάς και γενικότερα. Κατανάλωσε 1/4 έως μισό avocado την ημέρα. 

Φυστικοβούτυρο: Καλά διάβασες, αυτό το πεντανόστιμο κατασκεύασμα νομίζεις οτι είναι βόμβα στη δίαιτά σου αλλά αν καταναλωθεί με μέτρο συμβάλλει ενεργά στο αδυνάτισμα εξαιτίας της νιασίνης που περιέχει. Στόχευσε σε 2 κουταλάκια του γλυκού ημερησίως.