Σάββατο, 18 Οκτωβρίου 2014

Σύνδρομο… αποτυχημένης δίαιτας; Ιδού οι 5 λόγοι που σε βγάζουν εκτός προγράμματος!

Μήπως βρίσκεσαι και εσύ αυτή την περίοδο σε δίαιτα; Αν ναι, φυσικά δεν είσαι η μόνη, αφού την ίδια στιγμή υπάρχουν εκατομμύρια γυναικών που προσπαθούν για τον ίδιο στόχο με εσένα. Ωστόσο, η συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών αυτών (το ποσοστό αγγίζει το εντυπωσιακό 95%) δεν θα καταφέρει ποτέ να φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα ή αν το φτάσει, δεν θα καταφέρει να το διατηρήσει.

 Τι είναι όμως αυτό που οδηγεί την πλειοψηφία στην ολοκληρωτική αποτυχία; Είναι τόσο δύσκολο να επιτευχθεί ο στόχος της απώλειας μερικών κιλών; Πως θα μπορούσες και εσύ να βρεθείς στο επιτυχημένο 5%; Δες παρακάτω τους 5 βασικότερους λόγους που δεν σε αφήνουν να ζήσεις το... γυναικείο όνειρο και απόκτησε τη γνώση για να βρεθείς ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο σου.


1.Η διατροφή σου είναι τόσο αυστηρή που καταλήγεις να υπερκαταναλώνεις τις απαγορευμένες τροφές: Αν η δίαιτα που ακολουθείς είναι τόσο αυστηρή που σου απαγορεύει την κατανάλωση όλων των αγαπημένων σου τροφών, είναι λογικό να αισθάνεσαι στέρηση και πίεση. Όσο περισσότερο υπερτερούν αυτά τα συναισθήματα, τόσο πιο εύκολο είναι να καταστρέψεις πολύ σύντομα το διατροφικό πρόγραμμα που ακολουθείς και να πέσεις... με τα μούτρα στις μακαρονάδες και τα γλυκά. Επομένως, μην στερείς στον εαυτό σου την απόλαυση, σαν να τον τιμωρείς για κάτι. Μια μικρή σοκολάτα ή ένα κομμάτι πίτσα δεν θα καταστρέψει τη διατροφή σου, αν γίνεται με μέτρο και με την κατάλληλη συχνότητα.

2.Αντιλαμβάνεσαι την υγιεινή διατροφή ως μια προσωρινή λύση και όχι ως τρόπο ζωής: Σίγουρα, κατά καιρούς, έχεις καταφέρει να χάσεις το περιττό βάρος εν όψει κάποιας ειδικής περίστασης, αλλά πολύ γρήγορα κατάφερες να πάρεις τα κιλά σου πίσω, και με το παραπάνω, από την στιγμή που πέτυχες το στόχο σου και επέστρεψες στις παλιές, κακές σου συνήθειες. Αν θέλεις να πετύχεις ένα πιο μόνιμο αποτέλεσμα και να τελειώνεις με τα σκαμπανεβάσματα στα κιλά σου, προσπάθησε να αλλάξεις τις γαστρονομικές σου προτιμήσεις και βρες τρόπους να τρως υγιεινά χωρίς να καταπιέζεσαι παράλληλα.

3.Είσαι πολύ ανυπόμονη για τα αποτελέσματα του κόπου σου: Αφού καταφέρεις να πάρεις την απόφαση πως θέλεις να χάσεις το περιττό βάρος, θέλεις αυτόματα να τελειώνεις με αυτή την... ταλαιπωρία όσο το δυνατόν συντομότερα. Όταν περνούν λοιπόν λίγες μέρες και βλέπεις πως δεν έχεις φτάσει ακόμα στο επιθυμητό αποτέλεσμα σε χρόνο... ρεκόρ, απογοητεύεσαι και επιστρέφεις ξανά στους κανονικούς σου ρυθμούς. Η διαδικασία της απώλειας βάρους, όμως, δεν είναι μια τόσο απλή υπόθεση. Πρέπει να καταλάβεις πως χρειάστηκε να περάσουν μήνες ή και χρόνια για να πάρεις όλο αυτό το βάρος, και ίσως χρειαστεί ένα εξίσου σεβαστό χρονικό διάστημα για να το χάσεις με τον σωστό τρόπο.

4.Ακολουθείς την τακτική... όλα ή τίποτα: Κλασική αποτυχημένη τακτική που δεν λες να παρατήσεις. Ενώ, για μια από τις σπάνιες φορές, τα πας πολύ καλά με το πρόγραμμα διατροφής σου, παθαίνεις μια σύντομη... κρίση και πριν καν το καταλάβεις βρίσκεσαι με ένα κουτί μπισκότα στα χέρια σου. Αυτό ήταν. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, αποφασίζεις πως η δίαιτά σου απέτυχε παταγωδώς και αρχίζεις να τρως οτιδήποτε παχυντικό υπάρχει. Μια παρασπονδία όμως, δεν είναι ικανή να καταστρέψει τις προσπάθειές σου. Μια κακή μέρα δεν πρέπει να μετατραπεί σε μια κακή εβδομάδα ή έναν κακό μήνα. Συνέχισε να ακολουθείς τη διατροφή σου αγνοώντας πλήρως αυτό που έκανες.

5.Ο μεταβολισμός σου έχει επιβραδυνθεί: Αν έχεις μάθει τον οργανισμό σου σε γρήγορες και αναποτελεσματικές δίαιτες, που μετά το τέλος τους τα κιλά επιστρέφουν με... ταχύτητα φωτός, τότε και ο μεταβολισμός σου έχει μάθει να προσαρμόζεται στις ανάλογες συνθήκες. Αυτό σημαίνει πως το σώμα σου θα καίει λιγότερες θερμίδες σε κατάσταση ηρεμίας και όταν τρως μεγάλες ποσότητες θα αποθηκεύει όσο το δυνατόν περισσότερο λίπος, φοβούμενο την επόμενη φορά που θα του στερήσεις τα συστατικά που χρειάζεται για να επιβιώσει. Αυτή η κατάσταση καθιστά όλο και πιο δύσκολη την απώλεια βάρους. Η αεροβική άσκηση όπως και το να κάνεις συχνά και μικρά γεύματα, έτσι ώστε το στομάχι σου να μην μένει ποτέ άδειο, αποτελούν πολύ καλές λύσεις για να κρατήσεις το μεταβολικό ρυθμό σε υψηλά επίπεδα.


Πηγή: http://www.queen.gr/