Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2014

Αδυνατίστε χωρίς στερήσεις

Η ειδική σε θέματα διατροφής και γνωστή trainer πολλών celebrities Λέσλι Κέντον προτείνει ένα μενού γεμάτο νοστιμιές, το οποίο υπόσχεται απώλεια βάρους και ανεβασμένη διάθεση.

Δεν χρειάζεται να μετράτε θερμίδες, ούτε να στερείστε τα πάντα για να χάσετε κιλά. Αρκεί να ποντάρετε σε έξυπνους διατροφικούς συνδυασμούς και προϊόντα υψηλής θρεπτικής αξίας και ποιότητας. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει η Λέσλι Κέντον, τις συμβουλές της οποίας έχουν ακολουθήσει τυφλά κατά καιρούς διάφορες σταρ του Χόλιγουντ. 

Η ειδικός σημειώνει πως, από τη στιγμή που θα ακολουθήσετε τη δίαιτά της, θα δείτε το δείκτη της ζυγαριάς να οπισθοχωρεί αισθητά, ακόμη και κατά μισό κιλό καθημερινά. Και όλα αυτά καταναλώνοντας φρούτα, λαχανικά, ψάρια, ξηρούς καρπούς, αυγά, κρέας, δηλαδή σχεδόν τα πάντα.

Βρείτε πληροφορίες για τα βιβλία της, καθώς και πολλά χρήσιμα tips στο site της:lesliekenton.com

Γυρίστε σελίδα για να δείτε το προτεινόμενο πλάνο της Κέντον:


Ενδεικτικό μενού μίας εβδομάδας
Δευτέρα
Πρωινό: Αυγά σκραμπλ με σκόρδο, ντομάτα και κρεμμύδι
Σνακ: 28 γραμμ. τυρί τύπου κότατζ
Μεσημεριανό: Πράσινη σαλάτα με τόνο, κρεμμύδι, ηλιόσπορους, ελαιόλαδο και ξίδι μπαλσάμικο
Σνακ: 28 γραμμ. ξηρoύς καρπούς
Βραδινό: Χοιρινό στην κατσαρόλα με σκόρδο, τζίντζερ και φρέσκο κρεμμύδι
1 φρούτο

Τρίτη
Πρωινό: Smoothie με γεύση βανίλια
Σνακ: 1 αυγό βραστό
Μεσημεριανό: Μπιφτέκι κοτόπουλο με κρεμμύδι, κόκκινη πιπεριά και μανιτάρια, βότανα, λάδι και λεμόνι
Σνακ: 2 κράκερ ολικής άλεσης
Βραδινό: Σπαγγέτι από κολοκύθι με παρμεζάνα, σκόρδο, λουκάνικο γαλοπούλας (ψιλοκομμένο) και φρέσκα μυρωδικά
1 μακαρόν

Τετάρτη
Πρωινό: 1 φέτα πεπόνι και 1 φέτα προσούτο
Σνακ: 28 γραμμ. κολοκύθα ψητή
Μεσημεριανό: Σαλάτα του Καίσαρα
Σνακ: 28 γραμμ. τυρί τύπου κότατζ και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης
Βραδινό: Μπριζόλα, σπανάκι σοτέ με αβοκάντο και βινεγκρέτ


Πέμπτη
Πρωινό: Ομελέτα με ζαμπόν
Σνακ: 2 φέτες καπνιστό σολομό
Μεσημεριανό: Χωριάτικη σαλάτα με φέτα
Σνακ: Στικ σέλερι
Βραδινό: Ψητός μπακαλιάρος με μπρόκολο και αμύγδαλα. Μους σοκολάτας με βατόμουρα

Παρασκευή
Πρωινό: 1 μεγάλο μπολ γιαούρτι με φρούτα του δάσους, αμύγδαλα και στέβια
Σνακ: 28 γραμμ. καρύδια
Μεσημεριανό: Σαλάτα με μπρόκολο και ζαμπόν
Σνακ: 1 φέτα ψωμί του τοστ ολικής άλεσης και λίγο τόνο
Βραδινό: 3 παϊδάκια με ρίγανη, σκόρδο και λεμόνι. Ψητές μελιτζάνες με ντομάτα και βασιλικό
Πορτοκάλι με φρέσκια καρύδα, ραντισμένο με λίγο λικέρ

Σάββατο
Πρωινό: Τόφου με κάρι και κόκκινες πιπεριές
Σνακ: Smoothie με σκόνη πρωτεΐνης με γεύση σοκολάτας, νερό, παγάκια
Μεσημεριανό: Μελιτζάνες με πατέ ελιάς, ντομάτα και βότανα
Σνακ: 1 αυγό βραστό
Βραδινό: Φιλέτο τόνο, σπαρράγια σοτέ με βούτυρο. Σαλάτα μαρούλι με ροκφόρ
1 μικρό κομμάτι λεμονόπιτα

Κυριακή
Πρωινό: Ομελέτα με κρεμμύδι και μανιτάρια
Σνακ: 1 φέτα τυρί του τοστ
Μεσημεριανό: Ψητή γαλοπούλα, σαλάτα με φινόκιο, πορτοκάλι και σταφύλια
Σνακ: 28 γραμμ. ηλιόσπορους
Βραδινό: Τόφου ψητό με τζίντζερ και κάσιους, λίγο πεπόνι