Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2015

Χάστε 3,5 κιλά σε 7 μέρες με γευστικά πιάτα

Ποντάρετε σε θρεπτικές τροφές και σε έξυπνους συνδυασμούς για να αποκτήσετε άψογη σιλουέτα, αλλά και να θωρακίσετε τη σωματική και την ψυχική σας υγεία.



Μια δίαιτα που ζητά να γυρίσετε -αν όχι ολοκληρωτικά, τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό- την πλάτη στους υδατάνθρακες και να γεμίσετε το πιάτο σας με πρωτεΐνες και καλά λιπαρά έχει σχεδιάσει η δρ Νατάσα Τέρνερ.Η Καναδή φυσικοπαθητικός γιατρός, ειδική σε θέματα διατροφής, ιδρυτικό στέλεχος της κλινικής Clear Medicine στο Τορόντο και συγγραφέας πολλών μπεστ σέλερ, μεταξύ των οποίων και το The Carb Sensitivity Program(εκδ. Rodale), υποστηρίζει πως η αυξημένη κατανάλωση υδατανθράκων μπλοκάρει τον οργανισμό: μειώνει το μεταβολισμό, συμβάλλει στη συσσώρευση λίπους, οδηγεί κατευθείαν σε ανθυγιεινά τσιμπολογήματα, αυξάνει τα επίπεδα ινσουλίνης στο αίμα, βάζει σε δοκιμασία τη σωματική και την ψυχική μας υγεία.

Η ίδια προτείνει να υιοθετήσουμε ένα πλάνο μίας εβδομάδας με το οποίο θα βάλουμε

φρένο στις λιγούρες, φωτιά στο μεταβολισμό, θα πούμε αντίο στις βλαβερές τοξίνες και φυσικά θα χάσουμε βάρος (ακόμη και 3,5 κιλά). Για επτά ημέρες, λοιπόν, η δρ Τέρνερ μας συμβουλεύει να βγάλουμε από την καθημερινότητά μας τον καφέ, τη ζάχαρη, όλα τα δημητριακά, αλλά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα και αντίθετα να ποντάρουμε σε φρούτα, λαχανικά, ψάρι, αυγά, σπόρους, θαλασσινά και κοτόπουλο. Το μενού της είναι γευστικό και αρκούντως χορταστικό.Προτού αποφασίσετε, ωστόσο, να ακολουθήσετε αυτή ή οποιαδήποτε άλλη δίαιτα, καλό είναι να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

Ενδεικτικό πρόγραμμα 7 ημερών

ΔευτέραΠρωινό: Αυγά σκραμπλ με κρεμμύδι, σκόρδο, πιπεριές και σπανάκι 1 αβοκάντοΣνακ: 1 μήλο με 1 κ.σ. βούτυρο αμυγδάλουΜεσημεριανό: Σαλάτα με σπανάκι, βασιλικό, κρεμμύδι, κοτόπουλο, τυρί με χαμηλά λιπαρά, μούρα και βινεγκρέτΣνακ: 1 μερίδα τυρί κρέμα με χαμηλά λιπαράΒραδινό: Γαρίδες με πάπρικα και κρύα σάλτσα με μήλο, κρεμμύδι, κόκκινη πιπεριά, μηλόξιδο, κόλιαντρο και ξίδι από κόκκινο κρασί

ΤρίτηΠρωινό: Ομελέτα με μανιτάρια, τζίντζερ, σάλτσα σόγιας και κρεμμύδι 1 πορτοκάλιΣνακ: ½ φλιτζ. μούρα με ½ φλιτζ. ανθότυροΜεσημεριανό: Κοτόσουπα με κάρι, τσίλι, σκόρδο, λάδι καρύδας και δάφνη, σερβιρισμένη με 1 κ.σ. άπαχο γιαούρτιΣνακ: 7 καρύδια, 1 μικρό αχλάδιΒραδινό: Φιλέτο λευκού ψαριού (τιλάπια, γλώσσα, πέρκα κ.λπ.) πανέ με ασπράδι αυγού, τζίντζερ και αλεύρι αμυγδάλου

ΤετάρτηΠρωινό: Αυγά σκραμπλ με καπνιστή γαλοπούλα, κόκκινη πιπεριά, βασιλικό και σάλτσα ντομάτας (χωρίς πρόσθετα ζάχαρης) 1 μικρό μήλοΣνακ: 1/2 φλιτζ. άπαχο γιαούρτι με ½ αχλάδι και 4 καρύδιαΜεσημεριανό: Σαλάτα με μαρούλι, πράσινο μήλο, αγγούρι, κρεμμύδι, κόκκινη πιπεριά, κοτόπουλο και σος γιαουρτιούΣνακ: 3 κ.σ. κολοκυθόσπορουςΒραδινό: Σολομό με σάλτσα βατόμουρο και σπανάκι σοτέ

ΠέμπτηΠρωινό: Smoothie με μπανάνα, ½ φλιτζ. γάλα σόγιας, ½ φλιτζ. νερό, 1 κ.σ. βούτυρο αμυγδάλου, ½ κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας, 1 κ.σ. σκόνη πρωτεΐνης κακάο, 2-3 παγάκιαΣνακ: 2 αυγά βραστά, στικ καρότο και σέλεριΜεσημεριανό: Σαλάτα με ντομάτα, αγγούρι, κρεμμύδι και λαδολέμονο, 1 μερίδα κοτόπουλο ψητό με σησαμέλαιο και τζίντζερΣνακ: 1 μήλο με 1 κ.σ. βούτυρο αμυγδάλουΒραδινό: Σούπα με κέιλ, κουνουπίδι, κρεμμύδι, σκόρδο, ζωμό λαχανικών και εστραγκόν 1 μερίδα στήθος γαλοπούλας ψητό

ΠαρασκευήΠρωινό: Smoothie με ½ φλιτζ. τυρί κρέμα, ½ φλιτζ. νερό, ½ μπανάνα, ½ κ.σ. φρέσκια μέντα ψιλοκομμένη, 2 σταγόνες εκχύλισμα μέντας, ½ κ.σ. σκόνη πρωτεΐνης, 2-3 παγάκιαΣνακ: 1/2 φλιτζ. άπαχο γιαούρτι με ½ αχλάδι και 4 καρύδιαΜεσημεριανό: Φύλλα πράσινης σαλάτας με τόνο, αγγούρι, σέλερι, σπόρους τσία, πράσινο μήλο και λαδολέμονοΣνακ: 2 αυγά βραστά και 1 χούφτα στικ κόκκινης πιπεριάςΒραδινό: Φασολάκια και γαρίδες σοτέ

ΣάββατοΠρωινό: Smoothie με 1 κ.σ. σκόνη πρωτεΐνης, ½ φλιτζ. γάλα αμυγδάλου, ½ γιαούρτι, ½ κατεψυγμένες φράουλες, 1 κ.σ. σπόρους τσία, ½ κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας, 3-4 παγάκιαΣνακ: 1 μήλο με 1 κ.σ. βούτυρο αμυγδάλουΜεσημεριανό: Σαλάτα με κοτόπουλο, κινέζικο λάχανο, κρεμμύδι, κίτρινη πιπεριά, σουσάμι και σησαμέλαιο 2 φλιτζ. μπρόκολο βραστόΣνακ: ½ φλιτζ. μούρα με 1 μερίδα τυρί με χαμηλά λιπαράΒραδινό: Πικάντικος σολομός και κρύα σάλτσα με αχλάδι, κόκκινη πιπεριά, κόλιαντρο, κρεμμύδι, χυμό λάιμ και ελαιόλαδο

ΚυριακήΠρωινό: Ομελέτα με σπανάκι, κρεμμύδι, κόκκινη και κίτρινη πιπεριά 1 πορτοκάλιΣνακ: 3 κ.σ. κολοκυθόσπορουςΜεσημεριανό: 1 μερίδα κοτόπουλο ψητό με σησαμέλαιο και τζίντζερΣνακ: ½ φλιτζ. μούρα και 7 αμύγδαλαΒραδινό: Γαρίδες με πάπρικα και κρύα σάλτσα με μήλο, κρεμμύδι, κόκκινη πιπεριά, μηλόξιδο, κόλιαντρο και ξίδι από κόκκινο κρασί