Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Miranda Kerr : Αυτά είναι τα μυστικά της διατροφής του τοπ μόντελ

Πόσο αυστηρό είναι το διατροφολόγιο ενός τοπ μόντελ; Η Μιράντα Κερ αποκαλύπτει σε τι χρωστά την καυτή σιλουέτα της. Η ίδια παραμένει πιστή εδώ και χρόνια σε ένα ισορροπημένο μενού, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και φτωχό σε θερμίδες.

Ποιος είναι ο βασικός κανόνας που ακολουθεί; «Η αναλογία στο πιάτο μου είναι 80% οργανικές τροφές και 20%... λιχουδιές. Αυτό σημαίνει πως η διατροφή μου περιλαμβάνει πολλά βιολογικά λαχανικά, γκότζι μπέρι, σπόρους τσία και ένα μικρό κομμάτι ακατέργαστη σοκολάτα».
Η Μιράντα Κερ αποκαλύπτει και μερικά ακόμα tips για τέλεια γραμμή:
-«Χρησιμοποιώ μόνο ζάχαρη καρύδας και ποτέ λευκή ή καστανή».
-«Προσθέτω καθημερινά 1 κ.γ. χλωρέλλα σε ένα ποτήρι νερό. Περιέχει βιταμίνες και καθαρίζει τον οργανισμό από τις τοξίνες».
-«Ρίχνω μια μικρή ποσότητα σκόνη maca στα δημητριακά ή στο γιαούρτι μου. Είναι πλούσιο σε αμινοξέα».
-«Έχω πάντα λίγα αμύγδαλα στην τσάντα μου. Αυτό είναι το σνακ μου».
Το πιο καλά φυλαγμένο μυστικό ομορφιάς μου. Ένα ποτήρι χυμός Noni την ημέρα. Προέρχεται από το ομώνυμο φρούτο, περιέχει βιταμίνη C και έχει αντιβακτηριακές ιδιότητες».
-«Ακόμα και όταν βγαίνω έξω, παραγγέλνω μόνο οργανικό κρασί».