Σάββατο, 15 Αυγούστου 2015

Αποτοξίνωση με νoστιμιές: Χάστε 3 κιλά σε 7 ημέρες

Αποτοξίνωση με ουσία, πολλή γεύση, αγαπημένα πιάτα και, το κυριότερο, αποτελεσματική με την κυτταρίτιδα και τα έξτρα κιλά.
Άλλη μια αυστηρή δίαιτα; Όχι ακριβώς, αφού η συγκεκριμένη αποκαλείται μεν detox, περιέχει δε, για πρώτη φορά, τροφές που συνήθως δεν συμπεριλαμβάνονται σε κανένα πρόγραμμα. Ομελέτες, κρέας κατσαρόλας, κίτρινα τυριά, αλλαντικά και βούτυρο είναι οι... καινούριες αφίξεις που εκτοπίζουν τους χυμούς και τα ωμά λαχανικά, τα οποία μέχρι σήμερα αποτελούσανΣΥΝΏΝΥΜΑ της αποτοξίνωσης.


Ινσουλίνη, ώρα μηδέν
Η Σούζαν Σόμερς, συγγραφέας του Sexy Forever. How to Fight Fat After Forty (Σέξυ για πάντα. Πώς θα καταπολεμήσετε το λίπος μετά τα σαράντα, εκδ. Crown Archetype), ανατρέπει όλα τα δεδομένα: βάζει στην άκρη τις light τροφές, αγνοεί τις θερμίδες των λιπαρών και μελετάει τα τελευταία επιστημονικά ευρήματα που αφορούν τη δράση της ινσουλίνης. Η συγκεκριμένη ορμόνη αποτελεί τον παράγοντα-κλειδί ο οποίος καθορίζειΑΝ αυτές θα χρησιμοποιηθούν για ενέργεια ή θα αποθηκευτούν ως λίπος. Εντοπίζοντας, λοιπόν, το τι μπορεί να βοηθήσει στην εξισορρόπηση του σακχάρου στο αίμα, η συγγραφέας μας... συστήνει με νέες συνήθειες και αποκλείει για ένα μήνα από το μενού μας μια σειρά από τροφές οι οποίες πυροδοτούν την έκκριση ινσουλίνης. Έτσι, δίνεται νέα ώθηση στο σώμα μας να ξεκολλήσει από το σημείο μηδέν στο οποίο το είχαν βάλει οι δίαιτες εξπρές και να απαλλαγεί μια και καλή από το περιττό βάρος. Η ειδικός μάλιστα υπόσχεται ότι από την πρώτη κιόλας εβδομάδα θα δούμε τον δείκτη της ζυγαριάς μας να πέφτει κατά τρία κιλά.

Αδυνάτισμα φιλικό προς τη γεύση
Τι συστήνει η συγγραφέας; Πρωινό ξύπνημα αλλά και βραδινό γεύμα τουλάχιστον δύο με τρεις ώρες πριν πέσουμε για ύπνο. Προσοχή χρειάζεται και στις ποσότητες. Για παράδειγμα μία μερίδα ομελέτα αντιστοιχεί σε δύο αυγά βιολογικής εκτροφής, ενισχυμένα με ω-3. Μία μερίδα ψάρια, κρέας, πουλερικά ή θαλασσινά αντιστοιχεί σε 180 γραμμ. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως αυτής της αποτοξίνωσης, το οποίο συναντάμε μάλλον για πρώτη φορά, είναι η κατανάλωση όχι μόνο αγνού παρθένου ελαιόλαδου, αλλά και βουτύρου, κρέμας γάλακτος και μαγιονέζας - αρκεί να είναι φτιαγμένη με ελαιόλαδο. Επιπλέον μπορούμε να απολαμβάνουμε άφοβα τα αγαπημένα μας τυριά. Το ίδιο ισχύει για τα φρούτα και τα λαχανικά, αφού δεν περιλαμβάνονται στη λίστα με τα απαγορευμένα. Αρκεί τα πρώτα να μη συνοδεύουν το βραδινό γεύμα (εκτός από τα βατόμουρα), ενώ τα δεύτερα δεν πρέπει να ξεπερνούν σε ποσότητα το 1 φλιτζ. του τσαγιού ωμά και το 1/2 μαγειρεμένα.

Οι απαγορευμένες τροφές

Σάκχαρα:
 Καστανή ζάχαρη, σιρόπι καλαμποκιού, μέλι, λευκή επιτραπέζια ζάχαρη, σουκρόζη.
Φρούτα και λαχανικά: Κολοκύθα, παντζάρια, μπανάνες, καρότα, καλαμπόκι, πατάτες, γλυκοπατάτες.
Άλευρα: Λευκό αλεύρι, ζυμαρικά σίτου, λευκό ρύζι.
Αλκοόλ: μπίρα, κρασί, ποτά με υψηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ.
Καφεΐνη: Aναψυκτικά που την περιέχουν. Ωστόσο 1 φλιτζ. σκέτος καφές ή τσάι επιτρέπεται σε καθημερινή βάση.
Τρανς λιπαρά: Επεξεργασμένες τροφές Π.χ. έτοιμα γεύματα, γλυκά και αλμυρά σνακ) που περιέχουν στη σύστασή τους μερικώς υδρογονωμένα λιπαρά.
Έλαια: Καλαμποκέλαιο, βαμβακέλαιο, φιστικέλαιο, ηλιέλαιο, σογιέλαιο, έλαιο λαχανικών.
Ακόμα: ασπαρτάμη και οποιοδήποτε προϊόν περιέχει τεχνητά χρώματα, συντηρητικά και χημικά πρόσθετα.