Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

Νάντια Μπουλέ: Το αναλυτικό πρόγραμμα διατροφής

1. Πρόγραμμα Α
Η Νάντια ακολουθεί ένα πρόγραμμα 3 φάσεων το οποίο ακολουθεί κυκλικά: Για 4 ημέρες ακολουθεί το πρόγραμμα Α, για 2 ημέρες το πρόγραμμα Β, και για 1 ημέρα το πρόγραμμα Γ.

Πρόγραμμα Α 
Νιφάδες βρώμης με γάλα 1,5% λιπαρά και goji berries

Τοστ μαύρο ψωμί 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών και πιπεριές

Πράσινα λαχανικά, κοτόπουλο φιλέτο ή μπιφτέκι γαλοπούλας ή ψαρονέφρι και ρύζι 2 φρυγανιές σικάλεως και 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών

Κεράσια και λίγα αμύγδαλα Ντάκος και φέτα με χαμηλά λιπαρά, ντομάτα, ελιές και δυόσμο ή ρίγανη

Γάλα με 1,5% λιπαρά


2. Πρόγραμμα Β
Ομελέτα με 3 ασπράδια, 1 κρόκο, πιπεριές, μανιτάρια, 1 φέτα κίτρινο τυρίχαμηλών λιπαρών και 1 φέτα ψωμί του τοστ και 1 ακτινίδιο

1 κουλούρι Θεσ/νικης, 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και κράνα

Καπνιστός σολομός με φακόρυζο και πράσινη σαλάτα. Φρέσκος χυμός πορτοκάλι

1 γιαούρτι 2% λιπαρά, αμύγδαλα, 2 βερύκοκα ή 1 ροδάκινο

Αραβική πίτα με ψητή ντομάτα, πιπεριές, μανιτάρια, κρεμμύδι, 1 φέτα γαλοπούλα και μοτσαρέλα

1 ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά


3. Πρόγραμμα Γ
Παξιμάδι σικάλεως με 2 φέτες τυρί χαμηλών λιπαρών. Ροδάκινο ή πεπόνι

Τοστ με μαύρο ψωμί, 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα, πιπεριές

Φιλέτο κοτόπουλο ή μοσχάρι με φασολάκια και ψητή μελιτζάνα και παξιμάδι

Smoothie με γάλα 2% λιπαρά, γιαούρτι 2% λιπαρά, μπανάνα, ή φράουλες και μερικά φουντούκια

Σουβλάκι με πίτα αλάδωτη, 2 καλαμάκια κοτόπουλο, ντομάτα, κρεμμύδι,μαρούλι

1 ποτήρι γάλα με 2% λιπαρά


πηγή