Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Νίνα Λοτσάρη: Εξηγεί πως έχασε τα κιλά από τις δύο εγκυμοσύνες (video)

Πως απέκτησε ξανά το καλλίγραμμο σώμα της;
Στο "Μες στην καλή χαρά" ήταν καλεσμένη το πρωί του Σαββάτου η Νίνα Λοτσάρη όπου μίλησε, μεταξύ άλλων, για τα κιλά που πήρε και στις δύο εγκυμοσύνες της και τον τρόπο που κατάφερε να τα χάσει.

"Ως έγκυος θεωρούσα φαινόμενο αυτό που συνέβαινε. Πήγαινα στο γυμναστήριο με την κοιλιά και έκανα βάρη – μη φανταστείτε, έβαζα πολύ λίγο κιλά, αλλά έκανα πολλές επαναλήψεις, και ήμουν 9 μηνών, κι έκανα διάδρομο και ερχόταν ο κόσμος και μου έδινε συγχαρητήρια" αποκάλυψε η γνωστή performer ενώ τόνισε πως ο γιατρός της ήταν σύμφωνος σ' αυτό λέγοντας:
"Με άφησε ο γιατρός μου, βέβαια, γιατί είχα καλή εγκυμοσύνη. Και στις δύο εγκυμοσύνες μου γυμναζόμουν πάρα πολύ... αλλά 20 μέρες μετά τη γέννα μπήκα στα τζιν μου, να τα λέμε αυτά".

Ακόμη σχολιάζοντας το "The Voice" δήλωσε πως θα ήθελε να είναι κριτής σε ένα τέτοιο show ενώ τόνισε πως είναι το πιο δίκαιο παιχνίδι που έχει γίνει μέχρι σήμερα.

Δείτε το βίντεο