Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Τι τρώει κάθε μέρα η Petra Nemcova & διατηρεί τις αναλογίες μοντέλου?

Η καλλονή Petra Νemcova, το cover girl του SHAPE Μαΐου μας αποκαλύπτιε τα διατροφικά της μυστικά.
Σούπερ πρωινό:

«Αγαπώ το πρωινό. Δεν μπορώ να λειτουργήσω με άδειο στομάχι. Ένα πράσινο σμούθι με βοηθά να ξεκινήσω σωστά και νιώθω άμεσα τη θετική του επίδραση. Δεν είναι θρεπτικό μόνο για το σώμα μου αλλά φτιάχνει τη διάθεση»!

Μια καθημερινή δόση από μούρα:

«Προσπαθώ να τρώω συχνά μούρα, όσο πιο σκούρα, τόσο το καλύτερο! Ειδικά όταν είμαι στο δρόμο. Νοστιμότατα! »

Ώρα για τσάι: 

«Είμαι απόλυτα εθισμένη στο πρασινο τσάι. Δεν μπορώ να ξυπνήσω χωρίς αυτό. Το αγαπώ τόσο πολύ που στα ταξίδια παίρνω μαζί την δική μου τσαγιέρα».
Τι τρώει κάθε μέρα η Nemcova & διατηρείται φιτ

Ένα γλυκό κι υγιεινό σνακ:

«Μερικές φορές δεν προλαβαίνω να φάω κανονικό γεύμα κι έτσι έχω πάντα μαζί μου μια σοκολάτα με πάνω από 75% κακάο».
Η Petra λατρεύει και τα χορτοφαγικά λαζάνια που γίνονται από λαχανικά και το τυρί πυο βάζει από πάνω είναι φτιαγμένο από γάλα αμυγδάλου ή κάσιους.



shape.gr